Ale o co chodzi?

No już wyjaśniam. Po zakończeniu ostatniej kariery widowiskowym lądowaniem na gazowym gigancie
(to nie żart) stwierdziłem że to koniec, i czas odświeżyć nieco grę (czyli przenieść się w końcu na wersję 1.3) oraz znerfić listę modów, by odciążyć komputer i zejść z grubo ponad 70 pozycji na trochę mniej.

Także wziąłem do ręki repozytorium i zacząłem szukać interesujących pozycji, pozbywając się tych,
z których uprzednio praktycznie nie korzystałem. Koniec końców, liczba modyfikacji jest już trzycyfrowa.

Miałem także w planach przeniesienie się do innego układu planetarnego, ale czas ładowania gry przekroczył 10 minut, więc odpuściłem. Anyways, forma będzie podobna jak poprzednie dwie serie
na pewnym forum, ale że tumblr jest platformą dużo wygodniejszą, pokuszę się może o nieco dodatków,
w formie powiedzmy gifvów czy czegoś podobnego.

Tak, owszem, planowałem, kiedyś, dawno temu zrobić z tego coś na jutuba, ale wymagałoby to o wiele więcej czasu i zaangażowania, którego w chwili obecnej nie mam. Ba, na ten moment nawet nie mam czasu specjalnie by porządnie zacząć grać, więc jedyne co do tej pory zrobiłem to faktyczna konfiguracja modów i nauka ich funkcjonalności.

Także, do zobaczenia na orbicie, kiedyś.
~me

Komentarze

Prześlij komentarz